onsdag den 28. september 2011

Betingelser

Mange tak fordi du valgte at købe min kunst, det værdsætter jeg meget.

Disse digitale stempler, baggrunde og andet tilbehør er designet og håndtegnet af Inge Willsen og al Copyright tilhører Kunstneren.

Vilkårerne er enkle:
Fordi det ikke lige er nævnt betyder ikke det ikke gælder.
Læs venligst og følg mine vilkår og stjæl ikke mit design, det er mit levebrød.

JA
- Du må gerne sælge dine kort/projekt du har lavet med mit design.
- Du må gerne gemme de digitale stempler og design på din computer og disketter/CD'er for personlig brug.
- Du må printe, tilpasse og farvelægge de digitale stempler på computeren eller i hånden.

NEJ
- Du må ikke sælge stemplerne videre til andre som de er.
- Du må ikke kopiere de digitale stempler og design til noget media og sælge det videre.
- Du må ikke reproducere værkerne.
- Du må ikke kopiere eller duplikere billederne.
- Du må ikke udlåne, bytte eller dele billederne.
- Masseproduktion og videresalg på internetter er ikke tilladt.
- Du må ikke offentliggøre nogen af mine billeder til alle offentlige medier uden at give kredit.
- Købet giver kun tilladelse til personligt brug.
- Ingen kopiering, udlån, duplikering, bytte, dele, masse produktion, salg på internettet.
- Hvis du ønsker at bruge dem i en anden sammenhæng end nævnt her, så kontakt mig, og vi vil finde ud af en aftale.
- Ønsker du at dele stemplerne i små scrapklubber eller hyggeklubber skal min tilladelse gives først.

Alle billeder er copyrighted til mig eller den/de kunstnere der har skabt dem.


Betaling:
Når din betaling er registreret får du tilsendt dine varer indenfor 24 timer.
Du kan vælge at betale gennem PayPal eller via Bank Overførsel.
Dine varer sendes med mail, hvis filerne er for store vil du få et link hvor du kan downloade dine varer.

Kvalitet:
Det digitale design du modtager er originale og uden vandmærke.
De er i høj kvalitet, 300 dpi og i formaterne JPG og i PNG hvor det er nødvendigt.

Priser:
Priserne varierer en smule men jeg forsøger at holde dem på et rimeligt niveau.

Håber du vil få det sjovt med dine nye stempler/designs og nyde dem :)






***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar